מה הן שקיות אריזה מאלומיניום ומה יתרונות השימוש בשקיות אלומיניום?

שקיות אלומיניום הן בעצם שקיות עומדות. כמו תיקים עומדים, הם עשויים מלמינציה של כמה שכבות של חומרים שונים. החומרים המשמשים בשקיות אלומיניום הופכים אותם לשונים משאר שקיות העמידה. המבנה של כיס עמידה טיפוסי מורכב מכמה שכבות פולימר המונחות זו מעל זו. שכבות הפולימר שלו מעניקות לו מבנה, שכבות תחמוצת יוצרות מחסום מפני חמצן, והמצע נשאר במגע עם מזון או מוצרים שאינם מזון מבלי להגיב איתם כימית.

ישנם מספר יתרונות לשימוש בשקיות אלומיניום. שקיות האלומיניום של פרו-פק המרכז לשקיות אלומיניום עשויים מחומרים מאושרים על ידי מכון התקנים הישראלי למגע ישיר עם מזון. חומרים אלה משמשים לייצור סרטים נטולי מזהמים וללא רעילות. היתרונות בשימוש של שקיות אלומיניום שהם בטוחים לאריזת מזון ומוצרים שאינם מזון.

יתרון נוסף של שימוש בשקיות אלומיניום הוא העלות שלהם. שקיות אלומיניום זולות יותר כמעט מכל שאר חומרי האריזה האחרים. למרות היותו זול יותר, היצרנים אינם צריכים להתפשר על נוחות הצרכן כאשר הם בוחרים בשקיות אלומיניום. תכונות כגון קרעים, חורי תלייה ופס פתיחה וסגירה רב פעמי הופכים אותם לנוחים מאוד לשימוש עבור הצרכנים. זה שיקול חשוב עבור כל יצרן שמתכנן לטווח ארוך. הצרכנים ימשיכו להגיע רק אם האריזה נוחה.

אנו בפרו-פק מאמינים שהאריזה הנכונה יכולה לעשות את כל ההבדל. לכן אנו גאים להציע את מגוון שקיות האלומיניום שלנו, שנועדו לספק אטימה מאובטחת ואטומה תוך שיפור מראה המוצרים שלכם. אם אתם מעוניינים ללמוד עוד או לבצע הזמנה, אל תהססו ליצור איתנו קשר. צוות שירות הלקוחות הידידותי שלנו זמין לענות על כל שאלה שיש לכם ולסייע לכם בהזמנה. צרו איתנו קשר בטלפון, וואטס-אפ, בדוא"ל או דרך האתר שלנו כדי ללמוד עוד על שקיות האלומיניום שלנו. אנו בפרו-פק נעזור לכם למקסם את איכות האריזות שלכם, הזמינו עכשיו!

Go Back

Comment